Tomasz Zimoch w reklamie Biedronki „Dumni z Naszych”

Tomasz Zimoch i Biedronka „Dumni z Naszych”

 

Wystartowała kampania wizerunkowa sieci sklepów Biedronka. Jest ona związana z tegorocznymi Mistrzostwami Świata FIFA.

Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl, ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów Biedronka związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. Spot reklamowy pokazuje, jak Polacy oglądają i słuchają transmisji z meczu naszej reprezentacji piłkarskiej oraz cieszą się ze strzelonego gola. Komentatorem jest Tomasz Zimoch.

Reklama zachęca odbiorców do wspólnego kibicowania i dumy z gry naszych zawodników. Informuje również, że Biedronka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Sieć sklepów ma taki status od ośmiu lat, a niedawno umowę przedłużono do końca 2022 roku.

Tomasz Zimoch w reklamie Biedronki „Dumni z Naszych”
Rate this post