Kamil Grosicki i Sławomir Szczęśniak w kampanii reklamowej marki Manta

W połowie maja marka Manta rozpoczęła telewizyjną kampanię swoich telewizorów. W filmach reklamowych wystąpili: piłkarz i ambasador marki Kamil Grosicki oraz Sławomir Szczęśniak, dziennikarz i członek grupy T-raperzy znad Wisły, „KOC czyli Komiczny Odcinek Cykliczny” i „Za chwilę dalszy ciąg programu„.

 

W nowym spocie Sławomir Szczęśniak jako pracownik Manty zachęca Kamila Grosickiego, że skoro jest ambasadorem tej marki, to może pokazałby się z jej telewizorem w miejscu publicznym. Na to piłkarz odpowiada, że lepiej, jeśli będzie pokazywany w tym telewizorze.

 

Manta, firma powstała w 1998 roku, niebawem będzie obchodziła dwudziestolecie istnienia. W ostatnim czasie marka dokonała zmiany pozycjonowania – od tej pory Manta to „Polska firma rodzinna”. Również za kilka miesięcy odbędą się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, do których – jesteśmy przekonani – Polska Reprezentacja się zakwalifikuje i osiągnie bardzo dobry rezultat.

Mając na uwadze powyższy kontekst, zarząd firmy informuje o rozpoczęciu współpracy z jednym z najlepszych piłkarzy Reprezentacji Polski, Kamilem Gorsickim. Popularny „Turbo Grosik” przez najbliższy rok będzie ambasadorem marki Manta. Piłkarz reprezentuje wartości bardzo bliskie firmie – dynamizm, fantazję, skromność, a przede wszystkim „polskie serce”. Dodatkowo, firma będzie współpracować z żoną Kamila Grosickiego – Dominiką Grosicką.

„Mamy nadzieję, że nasz nowy Ambasador przybliży polskim Konsumentom naszą markę, skłoni do kupowania produktów, a także zachęci Państwa do odwiedzania sklepów. Z drugiej strony my, jako polska firma rodzinna, będziemy kibicować panu Kamilowi w jego karierze klubowej oraz reprezentacyjnej. Ufamy, iż 2018 rok będzie okresem, w którym wszyscy razem będziemy „kibicowali naszym”!”, podsumował Bogdan Wiciński, prezes zarządu Manta S.A.

Źródło: Manta, wirtualnemedia.pl, własne

Kamil Grosicki i Sławomir Szczęśniak w kampanii reklamowej marki Manta
Rate this post