„Dumni z naszych” w piłkarskiej promocji w sklepach Biedronka (wideo)

Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła promocję pod hasłem „Dumni z naszych” związaną z udziałem polskiej reprezentacji w piłkarskich mistrzostwach świata.

W ramach akcji klienci Biedronki mogą zebrać wyjątkową kolekcję kart i naklejek z piłkarzami reprezentacji Polski oraz nabyć specjalny album, który będzie idealnym miejscem dla całej kolekcji.

Ekskluzywny album kolekcjonerski, który powstał przy współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i firmą Panini, przedstawia szczegóły dotyczące polskiej reprezentacji – dane biograficzne piłkarzy oraz ich osiągnięcia, ale także stanowi unikalny przewodnik po historii polskiej piłki nożnej. Klienci mogą zbierać i kolekcjonować w nim wyjątkowe naklejki i specjalne karty. W ramach akcji dostępne są saszetki zawierające trzy naklejki do albumu i saszetki zawierające 1 kartę kolekcjonerską.

W sumie do zebrania jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne momenty z historii polskiego futbolu, a także 18 kart kolekcjonerskich.

Naklejki i karty można zbierać od 7 maja i przechowywać w albumie, którego cena do 12 maja, dla posiadaczy karty lojalnościowej Moja Biedronka, to zaledwie 9,99 zł/szt. Pozostali klienci będą mogli nabyć album w cenie 14,99 zł/szt.

Jak zbierać karty i naklejki?
Za każde wydane 40 zł w Biedronce klient otrzyma 1 saszetkę z 3 naklejkami. Za zakup min. 1 świeżego warzywa, owocu lub pieczywa i użycie zarejestrowanej karty Moja Biedronka, przyznawana jest 1 dodatkowa saszetka z kartą kolekcjonerską do każdych wydanych 40 zł.

Ponadto, wydając co najmniej 40 zł w Biedronce, dodatkową kartę kolekcjonerską można zdobyć za zakup każdych 3 produktów specjalnych, oznaczonych znaczkiem „Kup i zyskaj ekstra kartę”.

W ramach akcji udostępniono również bezpłatną aplikację mobilną, do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Aplikacja pozwala zarchiwizować kolekcję kart i naklejek, dzięki czemu ma się dostęp do listy ze wskazaniem zdublowanych wzorów. Ponadto 6 naklejek uruchamia w aplikacji dodatkowe funkcje – 3 aktywują rzeczywistość rozszerzoną, a 3 inne pozwalają odtworzyć dodatkowe materiały wideo. Aplikacja zawiera też emocjonującą grę.

Akcja „Dumni z Naszych” przeprowadzana jest w ramach Oficjalnego Programu Licencyjnego PZPN. Potrwa od 7 maja do 1 lipca lub do wyczerpania zapasów.

„Dumni z naszych” w piłkarskiej promocji w sklepach Biedronka (wideo)
4.6 (91.43%) 21 votes